سوالات متداول
سوالات متداول
هزینه ساخت و طراحی سایت چقدر است؟

پورتالیوم سرویس ها و خدمات متنوعی ارائه می دهد شما می توانید با مراجعه به بخش مربوط به سفارش سرویس هزینه و قیمت وب سایت مورد نظر خود را محاسبه کنید. برای این کار به سروی طراحی و ساخت وب سایت پورتالیوم مراجعه کنید.

آیا پورتالیوم خدمات سئو هم دارد؟

بله، سرویس سئو در پورتالیوم شامل خدمات دیجیتال مارکتینگ مانند ایمیل مارکتینگ، تبلیغات پیامکی، تولید و مدیریت محتوا، راه اندازی کمپین های فروش و به طور کلی ایجاد ترافیک ارگانیک برای وب سایت شما خواهد بود.

آیا می توانم در ماه اول در چند کلمه کلیدی به صفحات اول گوگل برسم؟

حتی اگر کسب و کار شلوغ و پر رونقی داشته باشید، روند ایندکس شدن سایت توسط گوگل، و پروسه امتیاز دهی به صفحات سایت شما چیزی در حدود ۳ ماه تا ۱ سال زمان خواهد برد، اینکه اندازه وب سایت شما چقدر بزرگ باشد، چه تعداد محصول داشته باشید، چه تعداد مشتری فیزیکی قابل مراجعه به وب سایت داشته باشید و چگونه بر پروسه لینک سازی نظارت کنید. سئو پروسه ای است که باید برای به سر انجام رسیدن آن صبور بود.

تعمیر وب سایت در پورتالیوم امکان پذیر است؟

فرض کنیم شما قبلا یک وب سایت ساخته اید، در اختیار دارید، در صورتی که نیاز به باز سازی یا تعمیر (وب سایت آسیب دیده یا آلوده) خود را دارید نمی توانید انتظار ساخت و اجرای یک وب سایت جدید با ظاهر جدید و کارایی جدید را داشته باشید. پورتالیوم این سرویس را به صورت رایگان ارائه می دهد و نیاز به پرداخت مبلغی اضافی نیست.

میتوانم اول سرویسم را تحویل بگیرم بعد پرداخت کنم؟

خیر این امکان وجود ندارد. لطفا برگه قوانین پرداخت و بازپرداخت پورتالیوم را در این مورد به دقت بخوانید.

نشان های پشتیبانی پورتالیوم چیست؟

نشان های پشتیبانی پورتالیوم به تنهایی یک نشانک یا (badge) است که پس از خرید آن توسط شما در فوتر سایت شما قرار میگیرد. وجود این نشان به این معناست که پورتالیوم با توجه به رنگ آن خدمات متنوعی را به سایت شما ارائه خواهد داد. از پشتیبانی امنیتی، روز آوری، مدیریت و نظارت محتوا، تولید و خلق محتوا، راه اندازی کمپین های بازاریابی و … وجود یک نشان پورتالیوم در زیر وب سایت شما به این معناست که یک تیم حرفه ای مدیریت وب سایت شما را در اختیار دارد.

چه تفاوتی بین نشاه های مشکی، سرخ و طلایی هست؟

بهر حال شما بر حسب مبلغی که بابت نشان پرداخت می کنید خدمات دریافت می کنید، مثلا در نشان ارزان قیمت مشکی، ما خدماتی مانند حفظ امنیت، نظارت بر محتوای سئو، روز آوری، و پشتیبانی مشتری را داریم، ولی در پشتیبانی سرخ جدای همه این ها تولید محتوا توسط بلاگر حرفه ایهم وجود خواهد داشت. و در نشان طلایی همه این ها به همراه بلاگر حرفه ای، مدیر فروشگاه و کمپین های بازار یابی (ایمیل و پیامکی) و عکاسی و فیلممبرداری حرفه ای صنعتی نیز خواهد بود.

چطور با پورتالیوم قرارداد ببندیم؟

به موجود قانون تجارت الکترونیکی تمامی کاربرانی که از سرویس های پورتالیوم استفاده می کنند می باید یک حساب کاربری با اطلاعات هویتی صحیح و دقیق همراه با شماره تماسی که ممتعلق به خود ایشان باشد در پورتالیوم داشته باشند تا بتواند از خدمات پورتالیوم استفاده کند. کلیه شرایط همکاری با پورتالیوم به تفصیل در برگه شرایط و قوانین همکاری که به نوعی قرارداد همکاری می باشد توضیح داده شده است که کلیه کاربران/مشتریان و همکاران ما باید این برگه را به دقت بخوانند.

می توانم رنگ نشان پشتیبانی را عوض کنم؟

این یعنی بخواهید مثلا از نشان قرمز به نشان مشکی سرویس خود را تغییر دهید یا بلعکس، بله. شما هر زمان که نیاز به تغییر نشان داشتید میتوانید نشان فعلی که خریداری کرده اید را تغییر دهید، اما به خاطر داشته باشید تا پایان زمان نشان فعلی امکان جا به جایی نشان وجود ندارد.