شرایط انصراف از خرید و بازگشت وجه در پورتالیوم

بررسی اجمالی

شرایط بازگشت وجه

هر کسب و کاری یک پروسه انصراف از خرید و بازگشت وجه برای خود دارد. که نحوه پرداخت و بازپرداخت و انتقالات مالی را منظم تر و اصولی تر می کند. البته این شرایط بسته به نوع کسب و کار می تواند متفاوت باشد. مثلا در کسب و کاری که کالای نو و پلمپ شده می فروشد بازگشت وجه می تواند آنی و در صورت باز نشدن پلمپ کالا باشد. ولی خب در کسب و کارهایی ماند خدمات وب مانند پورتالیوم گاهی خدماتی وجود دارد که پروسه ای دارد و این پروسه گاها در هنگام اجرا می تواند هزینه بر باشد. مانند بستر ها، دامنه ها، اینترنت و زمان توسعه دهنده و غیره…

پروسه بازگشت وجه و انصراف از خرید در پورتالیوم بسیار منصفانه و امکان پذیر است. و البته در خدمات مختلف متفاوت است در در زیر به همه آنها می پردازیم.

انصراف از خرید و بازگشت وجه در طراحی وب

سیاست انصراف از خرید و بازگشت وجه ما در خدمات طراحی و توسعه وب بدون جریمه در صورت انصراف از خرید توسط شما فقط طی ۴۸ ساعت اول سفارش امکان پذیر است. ۴۸ ساعت اول سفارش مربوط به پروسه تحقیق و بررسی کسب و کار است. در صورتی که پس از ۴۸ ساعت انصراف از سفارش داشته باشید کل هزینه های توسعه که توسط توسعه دهنده برای وب سایتتان انجام شده (خرید دامنه، هزینه زیرساخت و ۱/۵ اجرت) از پرداخت شما کسر و باقی مبلغ به حسابتان واریز خواهد شد.

پس از ۴۸ ساعت به مدت ۱۴ روز (بسته به نوع وب سایت مثلا وردپرس ۷ روز و لاراول ۱۸ روز زمان می برد) امکان انصراف هست با این حال بابت هر روز ۲% جریمه محاسبه خواهد شد.  یعنی اگر روز سوم انصراف از خرید ثبت کنید ۲% جریمه از مبلغ پرداختی شما کسر خواهد شد. و اگر روز ۱۴ انصراف ثبت کنید شامل ۲۴% جریمه خواهد بود. پس از ۱۴ روز امکان انصراف وجود ندارد.

شرایط وب سایت های وردپرسی

در وب سایت های وردپرسی که ۷ روز پروسه کاری دارند نیز این شرایط وجود دارد. فقط یک تفاوت با سایر انواع وب سایت ها دارند که پروسه طولانی تری دارند. آن این است که بجای ۲%، ۴% جریمه بابت هر روز از مبلغ پرداختی شما کسر خواهد شد.

در هر صورتی اگر در حین پروسه طراحی وب از خریدتان منصرف شده باشید، در صورتی که دامنه .ir باشد ۷ روز فرصت انتقال دامنه را خواهید داشت، در صورتی که برای انتقال اقدام نکنید دامنه لغو خواهد شد. در دامنه های بین المللی نیز می توانید در یکی از وب سایت های معتبر مانند: مهن وب هاست، ایران سرور و … یک حساب کاربری بسازید. پورتالیوم مسئولیتی در قبال حفظ دامنه های پس از ۷ روز از لغو سفارش نخواهد داشت. امکان انتقال هاست/سرور/vps وجود ندارد.

انصراف از خرید و بازگشت وجه در نشان های پشتیبانی ماهانه

در صورتی که یکی از نشان های مشکی، سرخ و طلایی پورتالیوم را دریافت کرده باشید، برای انصراف از خرید و بازگشت وجه ۴ روز امکان لغو سفارش و بازگشت وجه بی قید و شرط خواهید داشت. پس از ۴ روز نشان خریداری شده در وب سایت شما قرار خواهد گرفت و پس از آن تا ۱۰ روز در صورت لغو سفارش ۱۸% جریمه را شامل خواهد شد. 

پس از ۱۰ روز دیگر امکان انصراف از خرید و بازگشت وجه وجود نخواهد داشت و در صورتی که مایل به همکاری و وجود نشان در وب سایتتان نبودید می توانید تا پایان ۳۰ روز صبر و سرویس فعلی را تمدید نکنید.

انصراف از خرید و بازگشت وجه در نشان های پشتیبانی

در صورتی که یکی از سرویس های سالانه نشان پشتیبانی پورتالیوم را خریداری کرده باشید، امکان انصراف از خرید و بازگشت وجه تا ۱۰ روز پس از ثبت سفارش بدون جریمه وجود خواهد داشت. پس از آن تا پایان ماه اول در صورت انصراف از خرید ۵% از مبلغ پرداختی بابت جریمه کسر خواهد شد. پس از ماه اول در هر ماهی که سفارش خود را لغو کنید سود و زیان و هزینه ها و اجرت ها تا آن ماه (نه روز از ماه) پورتالیوم محاسبه شده از مبلغ پرداختی کسر و مابغی مبلغ به حساب شما واریز خواهد شد.

شیوه پرداخت

کلیه پرداخت ها در پورتالیوم به صورت نقل و انتقال بانکی خواهد بود. و امکان پرداخت به صورت نقدی، معاوضه، تهاتر و … وجود ندارد. پس از صدور فاکتور سفارش خریدار می بایست تا ۷۲ ساعت بعد پرداخت را انجام داده باشد. کلیه پروسه ها و سرویس ها فقط پس از پرداخت موفق وجه آغاز خواهد شد. کاربر موظف به ارائه رسید پرداخت نیست. مگر در شرایط خاص که پورتالیوم درخواست کند.

شیوه بازپرداخت

کلیه بازپرداخت های پورتالیوم تا حداکثر ۴۸ ساعت پس از لغو سفارش به شماره کارت و یا شبای دریافتی از کاربر واریز خواهد شد. کاربر می تواند فاکتور خرید خود را درخواست کند. هرچند پس از ثبت موفق پرداخت فاکتور خرید برای کاربر ارسال خواهد شد و هم در صفحه حساب کاربری ایشان قرار خواهد گرفت.

مواردی که امکان بازپرداخت ندارند:

  • کارت هدیه، کد تخفیف
  • محصولات نرم افزاری قابل دانلود
  • عکاسی محصول
  • وب سایت تکمیل و تحویل شده
  • خدمات ppc (پرداخت به ازای کلیک یا تبلیغات کلیکی)

در صورتی که بازپرداخت به حسابتان واریز نشد

اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکرده‌اید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید. در صورتی که مبلغ به صورت پایا واریز شده باشد معمولا بین ۲ تا ۱۲ ساعت صبر کنید. در صورتی که باز هم واریزی انجام نشد با پشتیبانی پورتالیوم تماس بگیرید تا واریز را پیگیری و در صورت نیاز مستندات پرداخت را برایتان ارسال کند.

شرایط انصراف از خرید

در نشان های پشتیبانی پورتالیوم ماهانه ۴ روز اول بی قید و شرط خواهد بود پس از آن تا پایان ماه به یکی از دلایل زیر می توانید سفارشتان را لغو کنید:

  • مشکلات مالی
  • مشکلات حقوقی
  • سرویس دهی بد پورتالیوم (با دلیل)
  • قیمت بالا
  • مشکلات مالیاتی

پورتالیوم در موارد فوق فاکتور صداقت را در مشتری در نظر خواهد گرفت. و اگر این فاکتور در آینده نقض شود امکان استفاده مستقیم از سرویس های پورتالیوم وجود نخواهد داشت. توصیه ما این است پیش از شروع هر پروژه ای به دقت تمام جزییات آن را بررسی کنید و به مشاوره ای که از کارشناس ما میگیرید پیش از خرید گوش کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

همچنین باید بخوانید:

نیاز به مشاوره دارید؟

برای سؤالات مربوط به بازپرداخت و شرایط پرداخت با ما از طریق support@portalium.ir تماس بگیرید. یا به صورت مستقیم با ما تماس بگیرید.